ACSI FreeLife

Menu

Veelgestelde vragen

Wij helpen je graag! Hieronder staat de meest gestelde vragen over het magazine. Wellicht vind je hier al het antwoord waar je naar op zoek bent. Niet gevonden? Dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen via dit formulier of ons bellen: +31 (0)488 – 470430 (maandag t/m vrijdag van 08.30-19.00 uur en zaterdag van 9.00-16.30 uur).

Ik heb een vraag over de ACSI Magazines-app. Waar kan ik meer informatie hier over vinden?

Meer informatie over de app zelf kun je hier vinden. De veelgestelde vragen hebben we hier neergezet. En een handleiding over het gebruik van de app staat hier.

Ik wil ACSI FreeLife magazine cadeau geven. Kan dat?

Ja, het is mogelijk om ACSI FreeLife magazine cadeau te geven. In het bestelformulier kun je bij stap 2 (cadeauservice) aangeven dat je het magazine cadeau geeft. Vervolgens kun je alle gegevens van de ontvanger invullen. Cadeau-abonnementen stoppen automatisch.

Hoe vaak verschijnt ACSI FreeLife magazine?

ACSI FreeLife magazine verschijnt 8 keer per jaar. Als je een abonnement op ACSI FreeLife magazine afsluit, dan doe je dat voor een bepaald aantal nummers, bijvoorbeeld 8 of 12.

Wanneer verschijnt ACSI FreeLife magazine?

Nummer 8/2016: 15 november 2016
Nummer 1/2017: 3 januari 2017
Nummer 2/2017: 21 februari 2017
Nummer 3/2017: 4 april 2017
Nummer 4/2017: 16 mei 2017
Nummer 5/2017: 27 juni 2017
Nummer 6/2017: 15 augustus 2017
Nummer 7/2017: 26 september 2017
Nummer 8/2017: 17 november 2017

Abonnees ontvangen het magazine in de week van de bovengenoemde verschijningsdata.

Wanneer ontvang ik mijn ACSI FreeLife magazine thuis?

Bij het afsluiten van een abonnement krijg je het eerstvolgende nummer thuisgestuurd. Zie hierboven de verschijningsdata. Indien je een los nummer bestelt ontvang je de editie die op het moment van bestellen in de webshop getoond is. Je kunt het magazine binnen een week verwachten.

Hoe kan ik een ACSI FreeLife abonnement aanvragen?

Voor het afsluiten van een abonnement, kun je hier terecht. Je kunt ook bellen naar +31 (0)488 – 470430 (ma t/m vrij van 08.30-19.00, za van 9.00-16.30). Let op: Belgische kampeerders kunnen, wegens administratieve redenen, alleen via internet een abonnement aanvragen.

Kan ik een abonnement afsluiten als ik niet in Nederland of België woon?

Ja, dat is mogelijk. Je kunt in dat geval een abonnement bestellen via de webshop van ACSI. Voor de verzendingen van de magazines naar andere landen dan Nederland en België worden verzendkosten in rekening gebracht.

Ik krijg een e-mail met daarin een bevestiging dat ik een Mijn ACSI-account aangemaakt heb. Hoe kan dat?

Als je een coupon naar ons hebt opgestuurd of een bestelformulier hebt ingevuld op bijvoorbeeld een beurs, en daarmee een bestelling hebt gedaan voor het ACSI FreeLife magazine, dan maken wij voor jou automatisch een Mijn ACSI-account aan. In Mijn ACSI kun je de door jou bestelde producten bekijken. Daarnaast kun je bij een eventuele volgende bestelling inloggen met de toegezonden gegevens en daarmee nog sneller een bestelling plaatsen.

Let op! Het account waarmee je reageert op berichten op de website, is niet jouw Mijn ACSI-account. Hier kun je dus niet mee inloggen in de webshop.

Hoe lang loopt mijn ACSI FreeLife abonnement?

Een abonnement geldt voor het aangegeven aantal nummers en wordt daarna – tenzij je tijdig opzegt of wanneer het tegendeel expliciet vermeld staat – automatisch omgezet in een abonnement voor onbepaalde tijd. Heb je een abonnement met 6 nummers? Dan wordt dit omgezet in een abonnement voor onbepaalde tijd en krijg je 6 nummers voor € 35,95 (€ 32,95 indien ACSI Club ID-lid). Heb je een abonnement voor een ander aantal nummers? Dan wordt dit omgezet in een abonnement voor onbepaalde tijd en krijg je 8 nummers per jaar voor € 47,95 (€ 42,95 indien ACSI Club ID-lid). Na de eerste abonnementstermijn is het abonnement maandelijks opzegbaar. In de orderbevestiging kun je zien of jouw abonnement automatisch verlengd wordt of niet.

Stopt mijn abonnement automatisch?

Tenzij je een abonnement cadeau hebt ontvangen, of dit nadrukkelijk anders vermeld is, lopen alle abonnementen tot wederopzegging. Na de eerste abonnementstermijn is het abonnement maandelijks opzegbaar. In de orderbevestiging kun je zien of jouw abonnement automatisch verlengd wordt of niet.

Hoe kan ik een ACSI FreeLife abonnement beëindigen?

Als je een abonnement op ACSI FreeLife magazine afsluit, dan doe je dat voor een bepaald aantal magazines, bijvoorbeeld 4 of 8 nummers. Daarna wordt het abonnement automatisch omgezet in een abonnement voor onbepaalde tijd (zie: Hoe lang loopt mijn ACSI FreeLife abonnement?).

Een voorbeeld: Stel je hebt een abonnement voor 4 nummers afgesloten dat in is gegaan per januari. Jouw eerste nummer uit het abonnement is het januari nummer, het tweede het februari nummer, het derde is het april nummer en het laatste is het mei nummer . Als je daarna geen nummers meer wilt ontvangen dien je dit voor 29 mei aan ons door te geven. Dat is een maand voor het verschijnen van het volgende nummer. Het abonnement stopt dan per direct.

Als wij op 29 mei nog niets van je gehoord hebben, dan zetten wij jouw abonnement om naar een abonnement voor onbepaalde tijd tegen een bedrag van € 47,95 voor 8 nummers (€ 42,95 als je ACSI Club ID-lid bent) en ontvang je vanaf dan elk nummer, totdat je opzegt. (Let op; heb je een abonnement voor 6 nummers? Dan zetten wij dat om in een abonnement voor onbepaalde tijd tegen een bedrag van € 35,95 (€ 32,95 indien ACSI Club ID-lid) voor 6 nummers).

Als wij (in bovengenoemd voorbeeld) vervolgens op 30 mei jouw opzegging ontvangen, dan ontvang je als laatste nummer de juni editie van het magazine. Daarna stopt jouw abonnement. Je betaalt voor het magazine (of de magazines) dat je hebt ontvangen uit jouw abonnement voor onbepaalde tijd. Het resterende abonnementsgeld krijg je terug.

Als je niet wilt dat jouw abonnement omgezet wordt naar een abonnement voor onbepaalde tijd, dien je dit dus op tijd aan ons door te geven. Wettelijk is bepaald dat dit uiterlijk een maand voor verschijning van het eerste nummer uit jouw abonnement voor onbepaalde tijd is. Indien jouw abonnement al overgegaan is naar een abonnement voor onbepaalde tijd kun je te allen tijde het abonnement opzeggen. Het abonnement stopt dan uiterlijk een maand later.

Het abonnement dient schriftelijk opgezegd te worden. Dat kan via het contactformulier op deze website. Je kunt ook een brief sturen naar ACSI FreeLife B.V. Geurdeland 9, 6673 DR Andelst, Nederland.

Wat kost een abonnement op ACSI FreeLife magazine?

Los nummer: € 6,45
8 nummers: € 47,95 (€ 42,95 indien ACSI Club ID-lid)

Wanneer wordt het aankoopbedrag van mijn bestelling geïncasseerd?

Bij een bestelling van een los nummer of abonnement van ACSI FreeLife heb je een machtiging afgegeven. Het aankoopbedrag wordt binnen drie weken na verzending van het eerste nummer geïncasseerd.

Wat kan ik doen als ik een klacht heb?

Indien je een klacht heeft kun je contact opnemen met onze klantenservice middels het contactformulier.

Wat moet ik doen als mijn vraag niet in dit overzicht staat?

Wanneer je een vraag hebt met betrekking tot het ACSI FreeLife magazine en jouw vraag staat niet in dit overzicht, dan kun je je wenden tot de klantenservice via het contactformulier of bel +31 (0)488 – 470430 (ma t/m vrij van 08.30-19.00, za van 9.00-16.30).

Ik heb een abonnement aangevraagd, maar geen bevestiging ontvangen, klopt dit?

Nee. Wanneer wij jouw aanvraag hebben ontvangen (telefonisch of via internet) krijg je altijd een orderbevestiging per e-mail. Als je de bevestiging niet binnen 24 uur hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier of bel +31 (0)488 – 470430 (ma t/m vrij van 08.30-19.00, za van 9.00-16.30).

Hoe kan ik mijn verhuizing doorgeven?

Je kunt een verhuizing doorgeven via het contactformulier of je kunt telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via +31 (0)488 – 470430 (ma t/m vrij van 08.30-19.00, za van 9.00-16.30). Wij ontvangen jouw adreswijziging graag 1 maand van tevoren.