Het doel van Oktober Kampeermaand is om de kampeerklant naar de dichtstbijzijnde dealer te krijgen. Die kun je eenvoudig vinden via de websites van de diverse merken of via een handig overzicht. Om deze boodschap over te dragen aan kampeerders, had de KCI een professionele cameraploeg ingehuurd. In een korte video kregen dealers de kans om promotie te maken voor hun mini-kampeerbeurs in eigen huis.
Lege beurshal
Het doet wat surrealistisch aan als ik hal 1 kom binnengereden met mijn ACSI FreeLife Aygo. Normaal gesproken staat het hier in oktober vol met de nieuwste camper- en caravanmodellen. Op deze maandagochtend staat er slechts een klein peloton aan campers en auto-caravancombinaties klaar. Nu zie je pas hoe groot zo’n hal echt is!
Positiviteit overheerst
Uit de reacties van de branchegenoten valt al snel op te maken dat de positiviteit ondanks alles overheerst. Blij dat we elkaar weer eens zien en dat dit georganiseerd mag worden. Dat gevoel overheerst bij de aanwezigen en helpt de dealers om hun boodschap over te dragen voor de camera. Dat werkt door bij de cameraploeg, alles loopt deze ochtend op schema. “Hoezo slecht? Je doet het echt waar hartstikke goed, het staat er al bijna op.”
Tv-commercial in de maak
Nadat de crew klaar is met de verschillende promotievideo’s van een aantal dealers en merken, is het tijd om aan te sluiten. In een grote colonne rijden de nieuwe aanwinsten richting het Beatrixgebouw. Het eindresultaat van deze grote kampeeroptocht zie je binnenkort in een tv-commercial bij de publieke omroep terug.
Aansluiten voor de kampeercolonne
Uitgebreide nieuwsspecial
In ACSI FreeLife 7-2020 presenteren we alle camper- en caravannieuwtjes in onze veertig pagina’s tellende nieuwsspecial. Zo ben je helemaal op de hoogte en plan je eenvoudig jouw bezoek aan de dealer.