ACSI FreeLife

Menu

Nieuwe opzet Vakantiebeurs succesvol

De nieuwe opzet van de Vakantiebeurs mag geslaagd worden genoemd. De organisatie besteedde meer aandacht aan de aankleding en sfeer en dat kwam vooral goed tot uiting bij ‘Camping by Night’.

Auteur
Ivo van den Dijssel
Datum
ReactiesReageer

Om de bezoekers van de vakantiebeurs, en vooral de niet-kampeerders, de sfeer van een echte camping te kunnen laten proeven was er in een verduisterde hal van de vakantiebeurs de zeer goed bezochte ‘camping in de nacht’ ingericht.

Camping by Night

De beste plek om kennis te maken met kamperen is natuurlijk op een camping. ‘Camping by Night’ was een complete vakantiepark met stacaravans, campers, subtiele verlichting, haardvuur, ontbijttafels en gitaarmuziek. Bezoekers konden met een zaklamp op ontdekkingstocht door de hal en de gezellige knusheid van het kamperen ervaren.

Vakantiebeurs: volop beleving

Om de ruim 100.000 bezoekers van de Vakantiebeurs te behouden en nieuwe te vinden is de opzet van de beurs veranderd. In de 44e editie van de vakantiebeurs draaide alles om ervaren en beleven. De vernieuwde Vakantiebeurs heeft daarmee belangstelling opgewekt en de nodige impuls gegeven aan de toeristische branche.

De beurs lijkt de juiste richting te hebben gevonden. Het idee om mensen te laten ervaren hoe leuk vakantie (en kamperen) is was succesvol. De editie van 2014 is afgesloten met iets meer dan 117.000 bezoekers. Dat is 13% meer bezoekers dan in 2013.

Kampeer en Caravan Jaarbeurs jubileum

De kampeerliefhebbers kunnen zich ook alvast verheugen op een nog grotere belevingsbeurs. Van 8 t/m 12 oktober staat in de jaarbeurs Utrecht de 50e editie van de Kampeer en Caravan Jaarbeurs op het programma.

Praat mee

Praat mee: Nieuwe opzet Vakantiebeurs succesvol

Naam is verplicht
Een e-mail adres is verplicht

Confidental Infomation