ACSI FreeLife

Menu

TestTour-deelnemers kamperen onbezorgd in Karinthië

Dat kamperen in 2020 de meest veilige vorm van vakantie is gebleken, bewijst ook de ACSI FreeLife TestTour. Afgelopen zomer reisden vier testteams met een splinternieuwe Volvo en Fendt-caravan aan de haak naar Karinthië in Oostenrijk. Ze werden op de voet gevolgd door een camerateam. De komende maanden lees je alles over hun avonturen op de kanalen van Europa’s Campingspecialist ACSI. Een inspiratiebron voor iedereen die in 2021 een vakantie in de buitenlucht voor ogen heeft!

Auteur
Katinka Schippers
Datum
ReactiesReageer

Coronaproof naar de camping

Wie gaat kamperen, heeft zijn eigen vakantiehuis gewoon bij zich. Caravans en campers hebben allemaal eigen sanitair, dus dat is ook geen belemmering. Op je eigen afgebakende stekkie kun je dus onbezorgd én veilig genieten van een kampeervakantie. Zo ervaarden de testteams van de ACSI FreeLife TestTour dat ook. Zo’n 10 dagen trokken ze door de Oostenrijkse deelstaat Karinthië en beleefden ze een actieve vakantie in de frisse berglucht.

Kampeeravonturen in beeld

ACSI FreeLife presenteert in de winter wekelijks video’s waarin de kampeeravonturen van de testteams in beeld zijn gebracht. De testteams gingen op pad met de nieuwste modellen caravans en trekauto’s. Zowel de reiservaringen als de uitgebreide testervaringen komen in de video’s aan bod. Zo zien we deelnemers onder andere varen in een roeibootje over de Millstätter See, wandelen door het moeras aan de Ossiacher See en op een vlot varen over de Weissensee. We hebben al volop berichten gepubliceerd op onze website. Heb je het gemist? Kijk op ACSIfreelife.nl/testtour2020 voor alle publicaties!

Wat is de ACSI FreeLife TestTour?

De ACSI FreeLife TestTour is een multimediaal project van ruim 10 dagen waarbij enthousiaste kampeerders campers, caravans en trekauto’s testen en een toeristische regio ontdekken. Tijdens de TestTour worden de belevenissen en ervaringen van de kampeerders vastgelegd door middel van achtergrondartikelen, sfeerverslagen, video’s, foto’s, vlogs en social media. Het doel van het project is authentieke en inspirerende beelden en verhalen op te tekenen en daarmee over een lange periode een zo groot mogelijk bereik te behalen. Voor de TestTour 2020 is samengewerkt met Fendt, Volvo, Karinthië Werbung en Cube.